fredag 19. desember 2008

Ikke klikk, din pikk.

I helvette som folk skulle klikke på blogg inleggene...
Folkens, inleggene på bloggen er ikke seriøse. Det er som om jeg skulle sagt
''Alle i japan er robotter'' i et inlegg og dere hadde kommenter ''FAEN DU ER DUM DA, DET ER IKKE BARE ROBOTTER I JAPAN''. Herregud, skjerpings folkens. Som de fleste ser har jeg slettet det ene inlegget, siden den ene personen fikk pms anfall på meg (Ja, det var en gutt). Roan litt. Det ene inlegget var kanskje litt frekt, men klikking er unødvendig. Kødd er kødd. Alle som er med på bloggen er åpne for å disse tilbake. Men nå setter jeg en regel for meg selv og andre: Hvis du disser noen, disser du bare den personen, ingen andre. Sånn. Sorry for den forrige, E og J.

Love and Peace.
Co. Executive.
A.M
In suprevision
Of
Jebsen shipping co.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg Schteffen har nå slettet en halvsettning fra bloggen min<3

Anonym sa...

ey!
Syns det var bra du slettet den ene delen av forrige innlegg.
Kødd er kødd, disses det, disses det tilbake. Men med måte, ikke la det gå utover feelings, da er det ikke gøy lengre!

Anonym sa...

Evgenial Tangedal wrote
at 12:21am
ehja. det er hakket verre å være sammen med arsenii. whitey tell me whaaat, or i'll go baklengs american history x on ya ass.. ja, den der nede

Kristine Angeltvedt wrote
at 9:09pm yesterday
Du er stygg. jeg er digg. DU er bestevenn med lehmann. Nigga tell me whaaat?!


Jeg kjenner ikke denne evgenial personlig, men han er definitivt 18 ganger bedre enn deg arsenii.Det forrige innlegget ditt var smålig.

Anonym sa...

"Ikke klikk, på min mangel av pikk."
passer mye bedre, siden du tydeligvis mangler det mannlige skjønnsorgan, stakkars lille deg(dobbel betydning). merry x-mas

Anonym sa...

Grow up lille evgeny.
Dissene dine blir jo bare vaarre og vaarre. Barnslige unge.

Anonym sa...

Den smalt fra rett kjeft, Arsenii :)